"I almost died today. What have you been up to?" - mit diesem Satz beginnt ein intensives Hörstück über das erste Jahr an der Dialyse. Noël Labridy, die auch als Projektassistentin bei Kulturregen Berlin tätig ist, erzählt von innerer Stärke, Angst und Abhängigkeit. Ihre ehrlichen Beobachtungen machen die Erfahrung universell und berührend.
Autorin: Noël Labridy (instagram: @_labridy_) Coach: Svenja Gräfen Sprecherin: Monique Smith-McDowell (instagram: @mon_sm) Musik und Sounddesign: Mr. Sakitumi (instagram: @mrsakitumi)
Das Hörstück ist auf Englisch, ein deutsches Transkript steht auf unserer Website als Download bereit: https://www.kulturregen.org/?page_id=640
Dieses Hörstück ist Teil des Projekts "Unseen Lives" von Kulturregen Berlin gUG. Das Projekt bringt Stimmen von Menschen mit unsichtbaren Behinderungen in die Öffentlichkeit und schafft Raum für neue Perspektiven in Kunst und Kultur.
Weitere Infos: www.kulturregen.org
Gefördert von der Aktion Mensch und der Paul und Charlotte Kniese Stiftung.
© 2026 BUCHFUNK Verlag (Lydbog): 9783960970385
Udgivelsesdato
Lydbog: 6. februar 2026
Over 1 million titler
Download og nyd titler offline
Eksklusive titler + Mofibo Originals
Børnevenligt miljø (Kids Mode)
Det er nemt at opsige når som helst
For dig som lytter og læser ofte.
129 kr. /måned
Eksklusivt indhold hver uge
Fri lytning til podcasts
Ingen binding
For dig som lytter og læser ubegrænset.
159 kr. /måned
Eksklusivt indhold hver uge
Fri lytning til podcasts
Ingen binding
For dig som ønsker at dele historier med familien.
Fra 179 kr. /måned
Fri lytning til podcasts
Kun 39 kr. pr. ekstra konto
Ingen binding
179 kr. /måned
For dig som vil prøve Mofibo.
89 kr. /måned
Gem op til 100 ubrugte timer
Eksklusivt indhold hver uge
Fri lytning til podcasts
Ingen binding