Nyd den ubegrænsede adgang til tusindvis af spændende e- og lydbøger - helt gratis
A medio camino entre el preciosismo trascendente de Paolo Sorrentino y la desvergonzada falta de prejuicios de Pablo Tusset, esta novela sigue la brillante estela de un personaje inolvidable: Boissel, un cocinero estrella y hedonista, cruce de James Bond y Forrest Gump. A través de su vida haremos un repaso por el siglo XX en el que no queda en pie nadie, desde Franco hasta el rey Juan Carlos.
Este audiolibro está narrado en castellano.
Milo J. Krmpotic (Barcelona, 1974) es autor de Las tres balas de Boris Bardin (Premio Notodo.com a la mejor novela de 2010, finalista del Memorial Silverio Cañada a la mejor ópera prima criminal en la Semana Negra de Gijón 2011), Historia de una gárgola y Sorbed mi sexo. Un trayecto a las vidas de Paul Boissel, así como de tres novelas juveniles.
Es redactor jefe de la revista Qué Leer y coordinador de cultura en el portal Blisstopic.com, y ha colaborado con medios como el Anuari de Enciclopèdia Catalana, Go Mag o El Periódico de Catalunya.
© 2021 SAGA Egmont (Lydbog): 9788726697544
© 2020 SAGA Egmont (E-bog): 9788726758696
Udgivelsesdato
Lydbog: 21. maj 2021
E-bog: 5. juni 2020
Over 1 million titler
Download og nyd titler offline
Eksklusive titler + Mofibo Originals
Børnevenligt miljø (Kids Mode)
Det er nemt at opsige når som helst
For dig som lytter og læser ofte.
129 kr. /måned
Eksklusivt indhold hver uge
Fri lytning til podcasts
Ingen binding
For dig som lytter og læser ubegrænset.
159 kr. /måned
Eksklusivt indhold hver uge
Fri lytning til podcasts
Ingen binding
For dig som ønsker at dele historier med familien.
Fra 179 kr. /måned
Fri lytning til podcasts
Kun 39 kr. pr. ekstra konto
Ingen binding
179 kr. /måned
For dig som vil prøve Mofibo.
89 kr. /måned
Gem op til 100 ubrugte timer
Eksklusivt indhold hver uge
Fri lytning til podcasts
Ingen binding
Dansk
Danmark
