Ny dansk virksomhed præsenterer ”Spotify for bøger”

Copenhagen, 29.05.2013

Snart kan danskerne som de første i verden, abonnere på ubegrænset e-bogslæsning for et fast månedligt beløb. Iværksætter og entreprenør Morten Strunge, står bag Flatrate-tjenesten, Mofibo, der udvikles i samspil med danske forlag og forfattere og lanceres i sommeren 2013.

Danskerne er flittige brugere af populære tjenester som Netflix og Spotify. Nu er turen kommet til bøgerne. For det skal være let og tilgængeligt at læse bøger, hvor som helst og når som helst: Det er missionen med Mofibo - tjenesten, der for første gang, gør det muligt at abonnere på ubegrænset læsning – og så er idéen dansk.

Mofibo er udviklet med opbakning fra danske forlag og forfattere, der også vil ride med på e-bølgen. Konceptet er enkelt og ligetil; for under hundrede kroner om måneden får du adgang til tusindvis af bøger direkte på din smart-phone eller tablet.

Mofibo lanceres i Danmark i løbet af sommeren 2013 for senere at blive introduceret i resten af verden. Bag Mofibo står den 27-årige entreprenør og iværksætter, Morten Strunge. Blandt stifterne er også direktør i i IT-firmaet Consolutions, Peter Lüth og direktør i kommunikationsbureauet Revolt, Morten Meisner-Jensen.

Pressekontakt:

Samuel Christian sam@revolt.dk tlf. 53442184